Problemy z pozyskaniem pracowników są obecne na rynku dealerskim prawie od zawsze. Ostatnie lata to nie tylko dobrze wszystkim znane problemy z pozyskiwaniem pracowników na stanowiska techniczne, ale także problemy ze znalezieniem doradców i pracowników do bezpośredniej obsługi klienta. W przeprowadzonym przez Związek Dealerów Samochodów pod koniec zeszłego roku badaniu branży, prawie 37% dealerstw wskazało, że ma duży lub bardzo duży problem ze znalezieniem doradców serwisowych. Tylko… około 1% wskazało, że znaleźć doradców serwisowych jest łatwo.
Jednocześnie klienci wymagają od nas coraz to bardziej zaawansowanych rozwiązań, między innymi takich jak możliwości pozostawienia lub odbioru pojazdu poza standardowymi godzinami pracy dealerstwa oraz możliwości bezpośredniego wglądu w proces naprawy. Następne lata to wiele wyzwań dla branży, która nie może pozostać w tyle, także jeżeli chodzi o digitalizację.
Związek Dealerów Samochodów zaprasza na webinar dotyczący digitalizacji obsługi klienta w branży dealerskiej. Na spotkaniu opowiemy o najnowszych rozwiązaniach w tym zakresie, a zaproszeni przedstawiciele firm dealerskich opowiedzą o ich wdrożeniu w ich firmach.
Spotkanie odbędzie się we wtorek, 28 marca 2023 roku o godzinie 12.00 w formule online.
Agenda:
- Branża motoryzacyjna pod presją
- Rozwiązania problemów serwisów
- Cyfryzacja a przyszłość sprzedaży i posprzedaży w motoryzacji
- Oczekiwania klientów i budowanie satysfakcji klienta
- Transformacja procesów wewnętrznych
- Implementacja cyfryzacji w posprzedaży
- Korzyści dealera i użytkownika samochodu
- Rola BDC oraz Recepcji w cyfryzacji procesów
- Integracje i rola systemu DMS w cyfryzacji procesów obsługi klienta
- Rozwój produktów i nowe możliwości dzięki procesom cyfryzacji