Specyfika 2020 r. nie ominęła również sposobu organizacji corocznego Badania Satysfakcji Dealerów ze Współpracy z Importerami. Z uwagi na pandemię badanie zostało przeniesione z wiosny na jesień (ankiety były zbierane od października do grudnia), zaś ogłoszenie wyników – z Kongresu Dealerów na relację online.
Jak można się było spodziewać, średnia ocena dealerskiej satysfakcji dla wszystkich marek była w pandemicznym roku bardzo niska. Nota 3,27 to najniższy rezultat w historii badania. Na pocieszenie (?) wypada jednak dodać, że spadek oceny nie wynika raczej z pogorszenia się ogólnych relacji dealerów z importerami, ale z finansowych perspektyw biznesu – a to oczywiście głównie efekt Covid-19 i związanych z pandemią spadków sprzedaży i obrotów.
Które z autoryzacji (a było takich aż 9!) zostały ocenione lepiej niż w 2019 r.? A przede wszystkim, która marka zwyciężyła w Badaniu – tego wszystkiego dowiedzą się Państwo w poniedziałek (1 lutego) podczas transmisji wideo.
Relacja z ogłoszenia wyników XIII edycji Badania Satysfakcji Dealerów będzie dostępna na dedykowanej stronie (kliknij tutaj) oraz na profilu Miesięcznika Dealer na Facebooku. Start 1 lutego o 12.00.