Poniżej ważny komunikat członka wspierającego Związku ERGO Hestia.
Szanowni Państwo,
Wszyscy stanęliśmy przed wyzwaniem, jakim jest funkcjonowanie w niecodziennej sytuacji i praca w trakcie pandemii. To poważna próba dla nas wszystkich. Czas pokazuje, że nie tylko nasze obecne, ale także wcześniejsze decyzje biznesowe przynoszą korzyści i pozwalają zachować ciągłość pracy, a także najwyższy możliwy standard obsługi Klienta: standard ERGO Hestii.
Zapewniamy Państwa, że nasza organizacja działa sprawnie i nadal dostarczamy usługi na najwyższym możliwym poziomie zarówno w obszarze sprzedaży, jak i w likwidacji szkód.
W tej chwili poprzez różne kanały kontaktu przypominamy i upowszechniamy funkcjonalności i rozwiązania, które ułatwiają życie naszym partnerom biznesowym oraz Klientom w tym trudnym dla wszystkich czasie.
Oto kilka tych, o których warto szczególnie pamiętać. Jesteśmy przekonani, że wszystkie wymienione działania, wypracowane w oparciu o nasze doświadczenie i przy współudziale partnerów biznesowych, pozwolą w sposób niezakłócony kontynuować działalność w tym trudnym czasie.
Zdalna sprzedaż
Budując nasze systemy sprzedażowe, zawsze stawialiśmy na nowe technologie, intuicyjność i responsywność środowiska dla wszystkich użytkowników. Zdalne wystawienie polisy w systemie Cumulus Diler jest funkcjonalnością, która teraz szczególnie może się przydać.
Filmy instruktażowe
Rozpoczęliśmy budowę bazy krótkich filmów instruktażowych, aby promować funkcjonalności, które być może do tej pory nie były w pełni wykorzystane, a mogą znacznie ułatwić pracę w zaistniałej sytuacji. Już teraz można zapoznać się z tutorialem zdalnego wystawienia polisy w Cumulus Diler. Wkrótce będziemy publikować kolejne materiały.
Uproszczenie procedur
- Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi upraszczamy procedury, żeby w jak najsprawniejszy sposób obsługiwać Klienta na odległość, m.in.: zamiast oryginalnych dokumentów wystarczy zdjęcie lub skan, który łatwo zamieścić w systemie;
- dwukrotnie wydłużamy okres, w jakim mogą być z wyprzedzeniem zawierane umowy ubezpieczeń komunikacyjnych. Do tej pory można było kupić ubezpieczenie maksymalnie na 30 dni przez zakończeniem ochrony. Obecnie jest to aż 60 dni;
- odstępujemy od wymogu wykonania zdjęć po szkodzie, jeśli ubezpieczony kontynuuje polisę zawartą w ERGO Hestii (również w innym kanale niż dilerski).
Likwidacja mobilna
Zapewniamy wysoki standard ochrony osobistej dla 180 likwidatorów mobilnych ERGO Hestii, którzy obecnie pracują w terenie i aktywnie współpracują z Klientami. Średni czas od zlecenia oględzin do ich realizacji to 1,5 dnia. Podczas oględzin w serwisach staramy się jak najczęściej korzystać z tzw. procedury AKS – czyli uzgadniania kosztów naprawy podczas pierwszych oględzin. W sytuacjach, w których jest to możliwe i uzasadnione, korzystamy z nowych technologii i wykonujemy videooględziny, co znacznie skraca czas likwidacji szkody.
Bezpośredni kontakt z likwidatorem merytorycznym
Jakiś czas temu podjęliśmy decyzję, że rezygnujemy z funkcjonowania infolinii informacyjnej. Dzięki tej istotnej zmianie Klient ma zapewniony bezpośredni kontakt z likwidatorem merytorycznym, co oznacza krótszy czas likwidacji szkody i bezpośredni kontakt z osobą decyzyjną.
Specjalna infolinia
Uruchomiliśmy także specjalną infolinię dedykowaną dla serwisów samochodowych, dzięki której pracownicy warsztatów mogą uzyskać u jednego konsultanta informacje o wszystkich szkodach, które są likwidowane w danej stacji naprawczej. Infolinia działa pod nr: (58) 558 78 00 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00.
Bezpośrednia Likwidacja Szkód
Jako jedni z pierwszych dołączyliśmy do programu BLS, aby zagwarantować Klientom posiadającym w ERGO Hestii ubezpieczenie OC komunikacyjne najwyższy standard likwidacji w sytuacji, gdy są osobami poszkodowanymi.