Lokalizacja przestaje mieć znaczenie dla firmy, kiedy wykorzystujemy najnowsze technologie. Co ciekawe, nie ma już znaczenia czy od sektora naszej działalności.
Nowe technologie od lat optymalizują niemal wszystkie procesy w
przedsiębiorcach, zaś coraz to nowsze rozwiązania odkrywają nieznane
dotychczas możliwości.
Dokładnym tego odzwierciedleniem jest rozwiązanie oferowane przez Carsalon S.A., który wprowadza najnowsze rozwiązania sieciowe dla samych klientów, jak i dla salonów. Niezależnie od lokalizacji przedstawicielstwa Dealera i samego klienta.
Wartość partnerstwa dla Dealerów?
Nasza platforma, jako cyfrowy partner wspierający sprzedaż Dealerów samochodowych, to nie tylko pośrednik, ale przede wszystkim akcelerator informacji dotyczący konkretnych potrzeb i oczekiwań klientów. Każdy z partnerów Carsalon.pl otrzymuje niezbędne informacje, dzięki czemu może „uszyć” ofertę dokładnie z oczekiwaniami indywidualnych kupujących. Zasięg Carsalon.pl zaciera również granice lokalizacji partnerskiego salonu, dzięki czemu dociera do większości osób zamierzających kupić nowy samochód.
Liczby nie kłamią. Rozwiązanie oferowane przez Carsalon.pl zdominowało już rynki Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. W Polsce 97 proc. osób poszukuje samochodu przez Internet. Zaś frazy związane z zakupem samochodu to już ponad 3,1 mln zapytań miesięcznie. 70 proc. osób deklaruje, że nie zawahałoby się kupić samochód właśnie przez Internet, zaś 30 proc. Polaków już kupiło auto przez Internet, podczas gdy 20 proc. bezpośrednio u dilera.
Każdy partner Carsalon.pl dzięki ogólnopolskiemu zasięgowi, znajomości faktycznych potrzeb, jest w stanie dostarczyć optymalną ofertę, a w konsekwencji sprzedać upragniony pojazd. Partnerstwo zwiększa zatem zasięgi i znacząco poprawia cele sprzedażowe. Obecnie 70 proc. celów marketingowych pochłania uzyskanie informacji o kliencie i dotarcie do niego. Carsalon.pl pozwala również w tym segmencie oszczędzać, bowiem dostarcza swoim Partnerom szereg informacji, które w dobie digitalizacji wielu sektorów są na wagę złota. Co więcej? Carsalon.pl przygotowuje i dostarcza raporty z danymi o procesie zakupowym i preferencjach klienta, dane o średnich upustach na rynku, a także mierzy efektywność procesu sprzedaży.
Wartość dla Klienta?
Decyzje zakupowe Klientów nowych samochodów są wnikliwie analizowane, zaś ostateczną decyzję cementuje oferowana jakość i wyposażenie do ceny. Dzięki Carsalon.pl Klient otrzymuje kilka ofert od partnerów rozwiązania, zgodnie z jego faktycznymi oczekiwaniami. Po wybraniu optymalnej dla siebie oferty wybiera dilera, z którym chce zawrzeć transakcję. Ponadto otrzymuje również pakiet informacji dotyczących narzędzi finansowania wybranego modelu. Korzystając z aplikacji otrzymuje oferty niezależnie od miejsca zamieszkania, tym samym zwiększa pole poszukiwań.
Dotarcie do Klienta?
Carsalon.pl wraz z rozpoczęciem działalności rozpoczyna również szeroko zakrojoną kampanię reklamową z wykorzystaniem wszystkich mediów cyfrowych dostępnych w naszym kraju. Pragnie również stworzyć cyfrową społeczność, która będzie wymieniała się informacjami oraz we współpracy z partnerami pozwoli doskonalić rozwiązanie. Poza kampaniami w popularnych kanałach, już teraz korzysta z liderów opinii oraz znanych osób w świecie motoryzacji, którzy testują a niebawem zaczną promować Carsalon.pl w najpopularniejszych mediach.
Model pośrednictwa sprzedaży oferowany przez Carsalon.pl wpisał się w świadomość Klientów w krajach wysoko rozwiniętych i uważany jest za kolejny krok w budowie cyfrowego społeczeństwa, któremu zależy na szybkim dostępie do rzetelnej informacji i oferty i maksymalnym skróceniu procesu zakupu.